Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Łatwiejsze przesiadki do II linii metra dzięki P+R Trocka

Łatwiejsze przesiadki do II linii metra dzięki P+R Trocka

Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na opracowanie koncepcji i studium wykonalności wielopoziomowego parkingu „Parkuj i Jedź” Trocka wraz z pętlą autobusową, zlokalizowanego przy budowanej stacji Trocka II linii metra.

Do zadań wykonawcy będzie należało przygotowanie koncepcji wielopoziomowego parkingu wraz z miejscem postojowym dla autobusów komunikacji miejskiej. Ma ona uwzględniać m.in. liczbę miejsc parkingowych wynikającą z przeprowadzonej analizy popytu, zagospodarowanie terenu, stałą organizację ruchu, koncepcję architektoniczno – budowlaną obiektu wraz z wizualizacją oraz szacunkowy kosztorys prac projektowych i robót budowlanych. W dokumentach przetargowych znalazł się również wymóg przygotowania założeń, niezbędnych do uruchomienia stanowisk umożliwiających ładowanie pojazdów o napędzie elektrycznym.

Wraz z koncepcją powstanie studium wykonalności, na podstawie którego zostanie sporządzony wniosek o dofinansowanie Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. W ramach studium wykonawca przygotuje m.in. wstępną analizę całego przedsięwzięcia wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz analizę możliwości zastosowania odnawialnych źródeł energii. Ponadto będzie również zobowiązany, przy współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego, do przeprowadzenia konsultacji społecznych.

Na przygotowanie koncepcji architektoniczno – budowlanej wykonawca będzie miał 45 dni, a na wykonanie studium – 80 dni, od dnia podpisania umowy.

opublikowano 16 maja 2017r.
ostatnia aktualizacja 16 maja 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Warszawa stawia na tramwaje

Warszawa stawia na tramwaje

Każdy mieszkaniec Warszawy i każdy turysta, który przyjeżdża do stolicy, chciałby podróżować po mieście szybko, wygodnie, bezpiecznie i bez stania w korkach. Jak to zrobić, kiedy po mieście porusza się coraz więcej samochodów, a ulic i obwodnic tak szybko nie przybywa? Jak spowodować, by w centrum wielkiego miasta był mniejszy hałas i można było przejść się na spacer? Dlatego Warszawa od kilku lat stawia na transport szynowy i nie jest to tylko puste hasło, ale strategia, która jest systematycznie realizowana.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską