Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Otwarcie ofert w przetargu na budowę kolejnych trzech stacji II linii metra

Otwarcie ofert w przetargu na budowę kolejnych trzech stacji II linii metra

18 kwietnia do Metra Warszawskiego wpłynęła jedna oferta na budowę niemalże czterokilometrowego odcinka II linii metra w kierunku północno-wschodnim.

Na wykonanie tego zadania inwestor – Miasto Stołeczne Warszawa – przeznaczył kwotę 1 464 228 900 zł brutto.

Ofertę złożyło konsorcjum w składzie: Gülermak Ağir Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş., Astaldi S.p.A. oraz Gülermak Sp z o.o. Warszawa.

Zaproponowana cena: z podatkiem VAT - 1 397 895 000 zł, bez podatku VAT - 1 136 500 000 zł.

Ten etap rozbudowy II linii metra obejmie budowę trzech stacji podziemnych:

  • C19 Zacisze (ul. Figara/Rolanda),
  • C20 Kondratowicza (ul. Kondratowicza – rejon Urzędu Dzielnicy Targówek ),
  • C21 Bródno (ul. Kondratowicza i Rembielińska)

i torów odstawczych za stacją C21, trzech wentylatorni szlakowych V19, V20, V21, komory demontażowej przy stacji C18 oraz trzech odcinków szlakowych D19, D20, D21 wykonanych jako jednotorowe tunele.

Kryteria oceny to: skrócenie terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia – 8%, przedłużenie okresu rękojmi za wady robót budowlanych – 32% oraz cena – 60%.

Przetarg jest kontynuacją prac związanych z budową II linii warszawskiego metra. Rozbudowa o kolejne trzy stacje była możliwa, dzięki przeprowadzonemu w 2015 roku konkursowi na wykonanie Koncepcji Architektoniczno-Budowlanej drugiego etapu realizacji odcinka wschodniego-północnego II linii metra w Warszawie.

Główną nagrodę w konkursie dla tego odcinka otrzymała pracownia ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o., która zaprojektowała m.in. rastrowe ściany zatorowe i wykonane z betonu, częściowo przeszklone wejścia na stacje.

opublikowano 18 kwietnia 2018r.
ostatnia aktualizacja 18 kwietnia 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską