Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdziecie państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Nowa taryfa ZTM

1 stycznia zmieniły się ceny wszystkich biletów

1 stycznia zmieniły się ceny wszystkich biletów

Zgodnie z decyzją Rady Warszawy 1 stycznia 2013 r. wszedł w życie drugi etap zmian w taryfie biletowej obowiązującej w komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Transportu Miejskiego.

Warto przypomnieć, że pierwszy etap zmian taryfowych został wprowadzony 16 sierpnia 2011 r., Drugi wszedł w życie 1 stycznia 2013 r.

Bilet 20-minutowy kosztuje 3,40 zł, 40-minutowy – 4,60 zł, a 60-minutowy – 6,40 zł.

Za bilet jednorazowy, ważny tylko w pierwszej strefie, zapłacić trzeba 4,40 zł. Tyle samo kosztuje bilet jednorazowy pojazdowy sprzedawany w części biletomatów w pojazdach komunikacji miejskiej.

Bilet dobowy ważny tylko w pierwszej strefie kosztuje 15 zł. Za bilet 3-dniowy (również tylko na pierwszą strefę) trzeba zapłacić 30 zł.

Bilety długookresowe imienne ważne w pierwszej strefie kosztują: 30-dniowy – 100 zł, a 90-dniowy – 250 zł.

Zmieniła sią także cena Biletu Seniora. Kosztuje 50 zł.

Wraz ze wzrostem cen biletów wzrosła również wysokość opłat dodatkowych. Jazda bez biletu kosztuje 220 zł, a jazda bez dokumentu poświadczającego prawo do ulgi – 176 zł. Za wydanie kolejnej karty spersonalizowanej trzeba zapłacić 13,20 zł. Opłata manipulacyjna w przypadku anulowania wezwania do wynosi 17,60 zł.

 

opublikowano 19 grudnia 2012r.
ostatnia aktualizacja 2 stycznia 2013r.

zaplanuj podróż

kalandarz
Karta Warszawiaka i Karta Młodego Warszawiaka Katalog zniżek Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka

newsletter

#metro2

#metro2

Dobiega końca budowa centralnego odcinka II linii metra. Na zakończenie tej inwestycji czekamy z niecierpliwością nie tylko ze względu na powstanie nowej trasy podziemnej kolejki. Przez ponad trzy lata mieszkańcy Warszawy zmagali się z powodu budowy z ogromem komunikacyjnych utrudnień. Zamknięte dla ruchu zostały przecież kluczowe arterie – Świętokrzyska, Prosta, część ulicy Targowej. Trasy niektórych linii autobusowych i tramwajowych zostały skrócone, część linii zawieszono, kilka połączono z innymi. Trasa WZ i most Śląsko-Dąbrowski stały się komunikacyjnym korytarzem. Znaczna część pasażerów musiała więc diametralnie zmienić swoje dotychczasowe komunikacyjne przyzwyczajenia. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską