Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdziecie państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Nowa taryfa ZTM

1 stycznia zmieniły się ceny wszystkich biletów

1 stycznia zmieniły się ceny wszystkich biletów

Zgodnie z decyzją Rady Warszawy 1 stycznia 2013 r. wszedł w życie drugi etap zmian w taryfie biletowej obowiązującej w komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Transportu Miejskiego.

Warto przypomnieć, że pierwszy etap zmian taryfowych został wprowadzony 16 sierpnia 2011 r., Drugi wszedł w życie 1 stycznia 2013 r.

Bilet 20-minutowy kosztuje 3,40 zł, 40-minutowy – 4,60 zł, a 60-minutowy – 6,40 zł.

Za bilet jednorazowy, ważny tylko w pierwszej strefie, zapłacić trzeba 4,40 zł. Tyle samo kosztuje bilet jednorazowy pojazdowy sprzedawany w części biletomatów w pojazdach komunikacji miejskiej.

Bilet dobowy ważny tylko w pierwszej strefie kosztuje 15 zł. Za bilet 3-dniowy (również tylko na pierwszą strefę) trzeba zapłacić 30 zł.

Bilety długookresowe imienne ważne w pierwszej strefie kosztują: 30-dniowy – 100 zł, a 90-dniowy – 250 zł.

Zmieniła sią także cena Biletu Seniora. Kosztuje 50 zł.

Wraz ze wzrostem cen biletów wzrosła również wysokość opłat dodatkowych. Jazda bez biletu kosztuje 220 zł, a jazda bez dokumentu poświadczającego prawo do ulgi – 176 zł. Za wydanie kolejnej karty spersonalizowanej trzeba zapłacić 13,20 zł. Opłata manipulacyjna w przypadku anulowania wezwania do wynosi 17,60 zł.

 

opublikowano 19 grudnia 2012r.
ostatnia aktualizacja 2 stycznia 2013r.

zaplanuj podróż

kalandarz
Karta Warszawiaka i Karta Młodego Warszawiaka Katalog zniżek Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka

newsletter

Dzień w zajezdni Praga

Dzień w zajezdni Praga

Czy ktoś z nas, korzystających ze środków transportu miejskiego, zastanowił się, co dzieje się z tramwajami, kiedy zjeżdżają z trasy? Jak szykowane są przed ponownym wyjazdem? Gdzie? Kto to robi? W jakim czasie? W tym numerze postanowiliśmy poznać odpowiedzi na te wbrew pozorom ważne pytania. Tramwaje jak samochody potrzebują przecież schronienia przed złymi warunkami atmosferycznymi, stałej pielęgnacji, technicznego doglądu. Są przecież dobrem publicznym, maszynami bardzo drogimi, mającymi służyć mieszkańcom miasta przez długie lata, bezpiecznie ich przewozić. Wymagają więc wyjątkowej opieki. Zapewniają ją im zajezdnie. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską