Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdziecie państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Zmiany na Bemowie

Zmiany na Bemowie

W związku z budową ronda na skrzyżowaniu Radiowej i Kaliskiego, Zarząd Transportu Miejskiego wprowadził zmiany w organizacji komunikacji miejskiej. Od 8 marca na trasy objazdowe zostały skierowane linie nocne N45 i N95, a od 9 marca (od początku kursowania) linie dzienne 122, 154, 220, 410 i 523. Jednocześnie zostały wprowadzone zmiany przystankowe i uruchomiono dodatkową linię zastępczą Z-5.

8 marca, od początku kursowania linii nocnych (linie dzienne od 9 marca od początku kursowania), zostały wprowadzone następujące trasy objazdowe dla linii 122, 154, 220, 410, 523 oraz N45 i N95:

122: w kierunku pętli OS.GÓRCZEWSKA: skrócenie do przystanku RADIOWA-WAT 02 (obowiązuje jako krańcowy) – powrót: zawrotka na tymczasowym przejeździe przez pas zieleni na ul. Radiowej – Radiowa i dalej swoją trasą;

154w obu kierunkach od skrzyżowania ul. Kaliskiego i wjazdu na pętlę STARE BEMOWO: zawrotka przed pętlą STARE BEMOWO – Kaliskiego – postój na przystanku WAT 01 (obowiązuje jako krańcowy) – powrót: – Kaliskiego i dalej swoją trasą;

220: w kierunku pętli NOWE BEMOWO od skrzyżowania Radiowa/Kutrzeby: Kutrzeby – Kaliskiego – Thommego – Kunickiego – Ebro – Radiowa i dalej swoją trasą; w kierunku krańca FORT RADIOWO trasa bez zmian;

410: w obu kierunkach od skrzyżowania Górczewska/Powstańców Śląskich: Górczewska – Lazurowa – Kocjana i dalej swoją trasą;

523: w kierunku pętli STARE BEMOWO: Radiowa - skrócenie do przystanku RADIOWA-WAT 54 (obowiązuje jako krańcowy, zlokalizowany przed przystankiem RADIOWA-WAT 02) – powrót: – Radiowa i dalej swoją trasą; w kierunku pętli PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA: RADIOWA-WAT 54 – zawrotka na tymczasowym przejeździe przez pas zieleni na ul. Radiowej – Radiowa i dalej swoją trasą;

N45: w obu kierunkach od skrzyżowania Radiowa/Powstańców Śląskich: Powstańców Śląskich – Górczewska – Lazurowa i dalej swoją trasą;

N95: w kierunku krańca OS. GÓRCZEWSKA od skrzyżowania Radiowa/Powstańców Śląskich: Powstańców Śląskich – Górczewska – Lazurowa – Kaliskiego – Kocjana – Bolimowska – Spychowska – Hubala-Dobrzańskiego – GROTY; powrót: Hubala-Dobrzańskiego – Bolimowska – Kocjana – Kaliskiego – Lazurowa – Górczewska – podjazd na przystanek OS.GÓRCZEWSKA 09 (na pętli) – Górczewska – Powstańców Śląskich – Radiowa i dalej swoją trasą.

Została uruchomiona linia zastępcza Z-5, która kursuje na trasie: NOWE BEMOWO – Powstańców Śląskich – Górczewska – Lazurowa – Kaliskiego – zawrotka przed pętlą STARE BEMOWO – Kaliskiego – WAT 01 (obowiązuje jako krańcowy) – Kaliskiego – Lazurowa – Górczewska – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO.

Zostały uruchomione przystanki:

-        RADIOWA-WAT 56, zlokalizowany przy ul. Radiowej w kierunku ul. Kaliskiego, ok. 150 metrów za przystankiem RADIOWA-WAT 02, funkcjonujący jako stały dla autobusów linii 220;

-        RADIOWA-WAT 54, zlokalizowany przy ul. Radiowej w kierunku ul. Kaliskiego, ok. 130 metrów przed przystankiem RADIOWA-WAT 02, funkcjonujący jako krańcowy dla autobusów linii 523;

-        BOERNEROWO 53, zlokalizowany przy ul. Kaliskiego w kierunku ul. Radiowej, za skrzyżowaniem z ul. Kutrzeby, funkcjonujący jako warunkowy dla autobusów linii 220.

Dla autobusów linii 523 obowiązuje dodatkowo (jako warunkowy) przystanek DYWIZJONU 303 01 i 02. Zawieszono funkcjonowanie przystanków STARE BEMOWO 06 i 57.

Linia tramwajowa 20 kursuje według dotychczasowego rozkładu jazdy.

Bilety jednorazowe skasowane w autobusach linii 122, 410 i 523 zachowują ważność na całej długości trasy linii Z-5. Jednocześnie bilety jednorazowe skasowane w autobusach linii Z-5 zachowują ważność na całej długości trasy linii 122, 410 i 523.

 

 

Zobacz schemat

opublikowano 6 marca 2012r.
ostatnia aktualizacja 9 marca 2012r.

zaplanuj podróż

kalandarz
Karta Warszawiaka i Karta Młodego Warszawiaka Katalog zniżek Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka

newsletter

Dzień w zajezdni Praga

Dzień w zajezdni Praga

Czy ktoś z nas, korzystających ze środków transportu miejskiego, zastanowił się, co dzieje się z tramwajami, kiedy zjeżdżają z trasy? Jak szykowane są przed ponownym wyjazdem? Gdzie? Kto to robi? W jakim czasie? W tym numerze postanowiliśmy poznać odpowiedzi na te wbrew pozorom ważne pytania. Tramwaje jak samochody potrzebują przecież schronienia przed złymi warunkami atmosferycznymi, stałej pielęgnacji, technicznego doglądu. Są przecież dobrem publicznym, maszynami bardzo drogimi, mającymi służyć mieszkańcom miasta przez długie lata, bezpiecznie ich przewozić. Wymagają więc wyjątkowej opieki. Zapewniają ją im zajezdnie. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską