Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdziecie państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Uwaga konkurs! Zaprojektuj WKM na prezydencję

Trwa konkurs na zaprojektowanie Warszawskiej Karty Miejskiej, związanej z prezydencją Polski w Radzie Unii Europejskiej. W odpowiedzi na duże zainteresowanie i liczne pytania termin zgłaszania prac został przedłużony do 24 czerwca.

Udział w konkursie mogą brać uczniowie oraz studenci. Każdy uczestnik może przygotować jeden projekt. Regulamin, szczegółowe wymagania dotyczące projektów oraz wymagane dokumenty znajdują się w załącznikach. Celem konkursu jest zaprojektowanie oryginalnej Warszawskiej Karty Miejskiej kojarzącej się z miastem i członkostwem Polski w Unii Europejskiej.

Prace należy przesyłać na adres promocja@ztm.waw.pl lub pocztą na adres ZTM. Można je także dostarczyć do siedziby ZTM osobiście.

1 lipca 2011 r. Polska obejmie przewodnictwo w Radzie Unii Europejskiej. Prezydencja, trwająca pół roku  to ogromne  wyzwanie, ale także doskonała okazja do promocji Polski. Teraz można zaprojektować specjalną Warszawską Kartę Miejską z tej okazji.

 

Prezydencja  to okres, w którym każde państwo członkowskie UE przewodniczy Radzie Unii Europejskiej. Reprezentuje Radę na arenie międzynarodowej. Prezydencja trwa pół roku i jest pełniona rotacyjnie przez wszystkich członków UE. Polska przejmie prezydencję po Węgrzech (1 lipca 2011), a przekaże ją Danii (1 stycznia 2012).

 

 

 

 

opublikowano 10 czerwca 2011r.
ostatnia aktualizacja 14 czerwca 2011r.

zaplanuj podróż

kalandarz
Karta Warszawiaka i Karta Młodego Warszawiaka Katalog zniżek Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka

newsletter

#metro2

#metro2

Dobiega końca budowa centralnego odcinka II linii metra. Na zakończenie tej inwestycji czekamy z niecierpliwością nie tylko ze względu na powstanie nowej trasy podziemnej kolejki. Przez ponad trzy lata mieszkańcy Warszawy zmagali się z powodu budowy z ogromem komunikacyjnych utrudnień. Zamknięte dla ruchu zostały przecież kluczowe arterie – Świętokrzyska, Prosta, część ulicy Targowej. Trasy niektórych linii autobusowych i tramwajowych zostały skrócone, część linii zawieszono, kilka połączono z innymi. Trasa WZ i most Śląsko-Dąbrowski stały się komunikacyjnym korytarzem. Znaczna część pasażerów musiała więc diametralnie zmienić swoje dotychczasowe komunikacyjne przyzwyczajenia. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską