Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Logo Warszawskiego Transportu Publicznego już na części pojazdów

Logo Warszawskiego Transportu Publicznego już na części pojazdów

Na trasy wyruszyły już pierwsze pojazdy oznaczone nowym logotypem Warszawskiego Transportu Publicznego. Został on wybrany w drodze konkursu i w jednoznaczny sposób identyfikuje usługi transportowe organizowane przez m. st. Warszawę, a także całą komunikację miejską i poszczególne środki transportu publicznego.

Jak dotąd, w stołecznej przestrzeni funkcjonuje wiele różnych znaków graficznych dotyczących transportu – to logotypy Zarządu Transportu Miejskiego i poszczególnych przewoźników, znak  „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”, czy herb Warszawy. Nowe, unifikujące logo jest wprowadzane stopniowo. Widnieje już na części pojazdów, a pojawi się m.in. także na biletach, elementach systemu informacji pasażerskiej, rowerach publicznych, czy parkingach P+R.

Zobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schemat

opublikowano 2 stycznia 2018r.
ostatnia aktualizacja 2 stycznia 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Metro ma „właściwości miastotwórcze”. Dzielnice Warszawy, do których dociera, rozwijają się szybciej, przyciągają biznes i nowych mieszkańców. Tak było na Ursynowie i Bielanach, to samo dzieje się na Woli oraz Pradze, dlatego naszym Czytelnikom postanowiliśmy przybliżyć, co zmieniło się w stolicy po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską