Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Nowy POP przy metrze Politechnika

Nowy POP przy metrze Politechnika

Od 30 października podróżujący komunikacją miejską mogą korzystać z nowego Punktu Obsługi Pasażerów. 22. POP został otwarty na stacji Metro Politechnika.

POP Politechnika znajduje się w północnej części stacji, przy zejściach do metra od strony ul. Nowowiejskiej. Do dyspozycji podróżnych są trzy okienka, czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7-20 i w soboty w godz. 10-17. Punkt posiada także pętlę induktofoniczną, ułatwiającą obsługę osobom z aparatem słuchowym.

W nowym punkcie odwiedzający mogą skorzystać ze wszystkich najważniejszych usług związanych z obsługą pasażerów. To m.in. dostęp do informacji pasażerskiej, sprzedaż biletów, personalizacja i przekodowanie Warszawskiej Karty Miejskiej, wnioski o zwrot biletu kodowanego, odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu i wydawanie abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego. Podobnie jak w pozostałych punktach, także tu pasażerowie mogą składać skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji miejskiej.

Większość POP-ów zlokalizowanych jest na stacjach metra, w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Na I linii metra są to stacje: Imielin, Służew, Politechnika, Centrum (dwa punkty), Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Marymont i Młociny. Na II linii metra POP-y można znaleźć na stacjach: Rondo ONZ, Świętokrzyska (niezależny od punktu przy I linii), Nowy Świat – Uniwersytet, Stadion Narodowy i Dworzec Wileński. Trzy Punkty Obsługi Pasażerów dostępne są też na warszawskich dworcach: Wschodnim (Lubelska), Centralnym i Zachodnim. Jeden punkt funkcjonuje na Lotnisku Chopina, kolejny w Centrum Handlowym Blue City i jeden przy ul. Żelaznej 61, gdzie mieści się główna siedziba Zarządu Transportu Miejskiego.

Większość POP-ów funkcjonuje w dni robocze, za wyjątkiem wybranych, które otwarte są także w weekendy. Szczegółową informację o godzinach pracy poszczególnych punktów można sprawdzić na stronie: http://www.ztm.waw.pl/pop.php?c=500&l=1.

Zobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schematZobacz schemat

opublikowano 30 października 2017r.
ostatnia aktualizacja 3 listopada 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską