Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Konkurs na nowe logo transportu publicznego

Konkurs na nowe logo transportu publicznego

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza konkurs na nowe logo stołecznego transportu publicznego, skierowany do profesjonalistów zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Ma on charakter otwarty, dwuetapowy i ogólnopolski. Partnerem przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Celem konkursu jest wybór nowego logotypu, który powinien w sposób jednoznaczny identyfikować usługi transportowe organizowane przez m.st. Warszawę, a także całą komunikację miejską i poszczególne środki transportu publicznego. Warunkiem udziału jest przesłanie w terminie do 17 lipca br. portfolio w formacie PDF, na adres e-mail: konkurs.ztm@stgu.pl, które zawiera minimum 3 projekty logotypów.

Spośród nadesłanych portfolio, jury 21 lipca wybierze 5 finalistów konkursu, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego zaprojektowania głównego logotypu transportu publicznego w Warszawie wraz z odmianami dla wybranych środków transportu (tramwaj, metro, autobus, pociąg, rower), a także zamieszczenie go na wybranych nośnikach. Zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony 7 września i otrzyma nagrodę główną w wysokości 70 tys. zł. Szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć na stronie internetowej www.stgu.pl.

opublikowano 12 czerwca 2017r.
ostatnia aktualizacja 26 czerwca 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Elektrycznie znaczy ekologicznie

Elektrycznie znaczy ekologicznie











Warszawa została sygnatariuszem Inicjatywy Wdrożenia Zeroemisyjnych Autobusów, ale rozwiązania proekologiczne w warszawskiej komunikacji miejskiej są wdrażane już od jakiegoś czasu. Po stołecznych ulicach jeżdżą autobusy elektryczne, a ich udział w taborze będzie się zwiększał. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską