Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Remont Kijowskiej skończył się szybciej. Bez tramwajów już tylko na Woronicza

Remont Kijowskiej skończył się szybciej. Bez tramwajów już tylko na Woronicza

Wykonawca prac na ulicy Kijowskiej zakończył remont 29 kwietnia, w związku z tym tramwaje 7, 13 i 28 wróciły na swoje trasy podstawowe. Trwają jeszcze wyłączenia związane z budową torów odstawczych przy stacji metra Wierzbno. Tramwaje kierowane są na trasy objazdowe. Na ulicach kursują autobusy zastępcze.

W związku z zakończeniem prac nie jest uruchamiana linia zastępcza Z-7.

Ulica Woronicza

Tramwaje nie kursują na ulicy Woronicza od 29 kwietnia do 7 maja.

Na trasy objazdowe zostały skierowane tramwaje linii 17 i 18:

17: TARCHOMIN KOŚCIELNY – … – Wołoska – Woronicza – WORONICZA 08

Ponadto zostały uruchomione w obu kierunkach, kursy wariantowe linii 17 na trasie: METRO MARYMONT – Słowackiego – ks. Popiełuszki – al. Jana Pawła II – al. Niepodległości – Rakowiecka – św. A. Boboli – Wołoska – Marynarska – RZYMOWSKIEGO.

18: ŻERAŃ FSO – … – Marszałkowska – PuławskaMETRO WILANOWSKA

Kursowanie linii 31 zostało zawieszone.

Pasażerowie mogą skorzystać z autobusowej linii zastępczej Z-1, która kursuje na trasie:  

MALCZEWSKIEGO 53 Puławska – Woronicza – Wołoska – Marynarska – PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – Woronicza – Krasickiego – Malczewskiego – Puławska – MALCZEWSKIEGO 53.

W dniach 2, 4 i 5 maja kursuje również linia Z-2. Autobusy jeżdżą trasą:

WIELICKA – Woronicza – Wołoska – Domaniewska – Suwak – OSIEDLE NOWY MOKOTÓW 51 - Suwak – Domaniewska – Wołoska – Woronicza – METRO WIERZBNO.

opublikowano 31 marca 2017r.
ostatnia aktualizacja 4 maja 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Warszawa stawia na tramwaje

Warszawa stawia na tramwaje

Każdy mieszkaniec Warszawy i każdy turysta, który przyjeżdża do stolicy, chciałby podróżować po mieście szybko, wygodnie, bezpiecznie i bez stania w korkach. Jak to zrobić, kiedy po mieście porusza się coraz więcej samochodów, a ulic i obwodnic tak szybko nie przybywa? Jak spowodować, by w centrum wielkiego miasta był mniejszy hałas i można było przejść się na spacer? Dlatego Warszawa od kilku lat stawia na transport szynowy i nie jest to tylko puste hasło, ale strategia, która jest systematycznie realizowana.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską