Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Gdzie są POP-y na II linii metra?

Gdzie są POP-y na II linii metra?

Wraz z uruchomieniem centralnego odcinka II linii metra zostały również uruchomione nowe Punkty Obsługi Pasażerów ZTM. Znalazły się na czterech stacjach: Dworzec Wileński, Warszawa Stadion, Świętokrzyska i Rondo ONZ.

Nowe POP-y to bardzo estetyczne, nowoczesne i funkcjonalne pomieszczenia. Utrzymane są w szaro-czerwonej kolorystyce z elementami czerni. W każdym znajduje się również obniżone okienko do obsługi osób na wózkach inwalidzkich. W POP-ach na stacjach Świętokrzyska oraz Dworzec Wileński znajdują się również stanowiska tłumacza języka migowego. W punktach na stacjach Rondo ONZ i Dworzec Wileński dodatkowo zostały umieszczone specjalne kąciki dla dzieci.

W POP-ach, tak jak i w pozostałych można kupić bilety (kartonikowe i długookresowe), zasięgnąć informacji, złożyć odwołanie od wezwania do zapłaty czy przekazać swoje uwagi odnośnie funkcjonowania komunikacji miejskiej.

Punkty pracują w godzinach:

Metro Świętokrzyska (paw 1011) pon. – pt. 7.00-20.00

Metro Rondo ONZ pon. – pt. 7.00-20.00

Metro Dworzec Wileński pon. – pt. 7.00-20.00 i sobota 8.00-15.00

Metro Stadion Narodowy pon. – pt. 7.00-20.00.

Tym samy liczba POP-ów zwiększyła się do 17. I to z pewnością nie będą ostatnie punkty, które zostały uruchomione. ZTM planuje również w tym roku uruchomić punkt na Dworcu Centralnym i na terenie centrum handlowego Blue City, a także na stacji II linii metra Nowy Świat – Uniwersytet.

Warto również dodać, że z naszych obserwacji wynika, iż istnieje nieco mniejsze zainteresowanie pasażerów załatwieniem spraw w POP-ach w godzinach przedpołudniowych. Dlatego ZTM podjął decyzję o zmianie godzin otwarcia niektórych punktów. Od 9 marca br. POP-y na stacjach Metra Imielin, Marymont, Świętokrzyska (lokal 1000G), Centrum 2 (lokal 2002H) pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00-19.00. Pasażerowie, którzy korzystali dotychczas z wymienionych POP-ów w godzinach przedpołudniowych, nie pozostali pozbawieni możliwości obsługi. Do ich dyspozycji są bowiem inne pobliskie punkty: Metro Plac Wilsona i Metro Służew, Metro Świętokrzyska (na II linii metra), Metro Centrum (lokal 2010B). Pasażerowie, którzy będą zaś chcą jedynie kupić bilet, mogą skorzystać z sieci automatów biletowych. Godziny otwarcia pozostałych punktów nie zmieniły się.

opublikowano 6 marca 2015r.
ostatnia aktualizacja 10 marca 2015r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Koniec roku nastraja do refleksji i skłania do podsumowań. Mijających 12 miesięcy przyniosło wiele wydarzeń ważnych dla stołecznej komunikacji: Warszawski Transport Publiczny zyskał nowe logo, na ulice wyjechały nowoczesne autobusy o napędzie hybrydowym i gazowym, a pasażerowie mogą taniej podróżować po aglomeracji dzięki Biletom Metropolitalnym i zmianom w Karcie Warszawiaka. Działo się dużo, dlatego postanowiliśmy przypomnieć Państwu, jak mijał komunikacyjnie rok 2018. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską