Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

ZTM informował o utrudnieniach 8 marca

ZTM informował o utrudnieniach 8 marca

W nawiązaniu do artykułów prasowych dotyczących manifestacji 8 marca i związanych z tym zmian w komunikacji Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że odpowiednie komunikaty pojawiły się na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Na miejscu działali także informatorzy oraz 35 posterunków Nadzoru Ruchu wystawionych przez ZTM i przewoźników.

Zarówno przed, jak i przez cały czas trwania utrudnień szczegółowa informacja o skierowaniu pojazdów na trasy objazdowe była zamieszczona na stronie internetowej www.ztm.waw.pl. Znajdował się tam wykaz kierowanych na objazdy linii autobusowych i tramwajowych, przebieg zmienionych tras oraz godziny, w których spodziewane są utrudnienia w komunikacji.

Ten sam komunikat został zamieszczony również na Twitterze, na profilu WTP_Warszawa, gdzie informujemy o zmianach w funkcjonowaniu Warszawskiego Transportu Publicznego. Na przystankach tramwajowych linii 4, 7, 9, 15, 18, 22, 24, 25 oraz 35 już w nocy 2/3 marca pojawiły się plakaty informujące o możliwych utrudnieniach w związku z manifestacją. Analogiczne informacje zostały umieszczone w taborze.

Na miejscu działali informatorzy ZTM, którzy zostali rozstawieni w newralgicznych punktach (gdzie spodziewane były największe utrudnienia), czyli na przystankach: przy Dworcu Centralnym, Placu Bankowym, Rondzie Waszyngtona oraz Placu Starynkiewicza. Wzdłuż zamkniętych ulic jeździł radiowóz, który informował przez megafon o utrudnieniach w funkcjonowaniu komunikacji

Od godziny 17:15 rozpoczęło się planowe wyłączanie Systemu Informacji Pasażerskiej na przystankach. Nie były wyświetlane informacje o kursowaniu tramwajów. Zamiast tego wyświetlane były komunikaty o utrudnieniach. Pracownicy ZTM na bieżąco monitorowali ten proces. To standardowe działanie w przypadku występowania utrudnień. 

Po otrzymaniu informacji, że na przystanku Pl. Konstytucji 06 nadal wyświetlane są prognozy, a komunikaty o utrudnieniach się nie pojawiły, został w to miejsce wysłany radiowóz ZTM. Zgłoszenie o awarii SIP potwierdziło się, a w czasie przekazywania informacji do Centrali Ruchu tablica zaczęła działać prawidłowo – pojawił się komunikat o utrudnieniach. Pasażerowie oczekujący na przystanku zostali przez pracowników ZTM poinformowani objazdach w komunikacji miejskiej.

Wszystkie służby ZTM, w uzgodnieniu z Policją, na bieżąco reagowały na dynamicznie zmieniającą się sytuację w rejonie zamykanych odcinków ulic. Utrudnienia dla autobusów i tramwajów skończyły się
o godzinie 20.00.

opublikowano 9 marca 2018r.
ostatnia aktualizacja 9 marca 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Koniec roku nastraja do refleksji i skłania do podsumowań. Mijających 12 miesięcy przyniosło wiele wydarzeń ważnych dla stołecznej komunikacji: Warszawski Transport Publiczny zyskał nowe logo, na ulice wyjechały nowoczesne autobusy o napędzie hybrydowym i gazowym, a pasażerowie mogą taniej podróżować po aglomeracji dzięki Biletom Metropolitalnym i zmianom w Karcie Warszawiaka. Działo się dużo, dlatego postanowiliśmy przypomnieć Państwu, jak mijał komunikacyjnie rok 2018. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską