Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Korzyść dla pracownika, czystsze powietrze dla Warszawy

Korzyść dla pracownika, czystsze powietrze dla Warszawy

Każdy pracodawca może wspierać proekologiczne postawy osób zatrudnionych w jego firmie, może także wyróżniać się troską o swoich pracowników. Wystarczy nawiązać z Zarządem Transportu Miejskiego współpracę w zakresie dofinansowania zakupu biletów komunikacji miejskiej.

Dla Zarządu Transportu Miejskiego jednym z najważniejszych zadań jest promowanie korzystania z Warszawskiego Transportu Publicznego. Ma to wymiar proekologiczny: im więcej osób przesiądzie się z samochodów do autobusów, tramwajów, metra lub pociągów, tym mniej aut wyjedzie na warszawskie ulice. A to oznacza czystsze powietrze, mniej hałasu i mniej zatłoczone ulice.

Zarząd Transportu Miejskiego zachęca wszystkich pracodawców, bez względu na liczbę zatrudnionych osób, do skorzystania z oferty dofinansowania zakupu biletów długookresowych komunikacji miejskiej. Bilety dla pracowników mogą być kodowane na Warszawskiej Karcie Miejskiej w biurze ZTM, w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM lub w siedzibie firmy. Można także zamówić unikalną kartę według projektu pracodawcy, dzięki czemu każdy pracownik będzie posługiwał się kartą miejską z logo firmy lub innym wzorem – karta może się w ten sposób stać nośnikiem reklamowym dla produktu lub usługi.

Dofinansowanie do zakupu biletów będzie cennym i użytecznym bonusem, dzięki któremu pracownicy odczują, że są ważnym ogniwem w strukturze organizacyjnej. Zaangażowanie pracowników zostanie docenione, a jednocześnie spowoduje, że zespół będzie chętniej utożsamiał się z firmą, w której można liczyć na dodatkowe przywileje.

Bilety dla pracowników sprzedawane są po cenach zgodnych z taryfą przewozową, zatem nie jest to „oferta zniżkowa” dla pracodawców. Przedsiębiorca sam decyduje, na jakim poziomie dofinansuje zakup karty. Płatność regulowana jest na podstawie faktur wystawionych na firmę, która we własnym zakresie dokonuje rozliczenia z pracownikiem.

Agent mobilności

Krzysztof Ślęzak
tel. 22 45-94-199, 664-470-527, e-mail: k.slezak@ztm.waw.pl

Zobacz schematZobacz schemat

opublikowano 31 stycznia 2018r.
ostatnia aktualizacja 27 lutego 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Koniec roku nastraja do refleksji i skłania do podsumowań. Mijających 12 miesięcy przyniosło wiele wydarzeń ważnych dla stołecznej komunikacji: Warszawski Transport Publiczny zyskał nowe logo, na ulice wyjechały nowoczesne autobusy o napędzie hybrydowym i gazowym, a pasażerowie mogą taniej podróżować po aglomeracji dzięki Biletom Metropolitalnym i zmianom w Karcie Warszawiaka. Działo się dużo, dlatego postanowiliśmy przypomnieć Państwu, jak mijał komunikacyjnie rok 2018. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską