Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

rozbudowa II linii metra

zmiany w organizacji ruchu

Zanim podziemna kolej dojedzie na Targówek, mieszkańcy muszą się przygotować na utrudnienia w ruchu drogowym.

Zamknięte dla ruchu zostało skrzyżowanie ulic Trockiej i Pratulińskiej – stacja metra Trocka powstanie wzdłuż Pratulińskiej pod skrzyżowaniem i dzisiejszym bazarem. Przejezdna pozostanie Handlowa.

Zamknięte dla ruchu jest też skrzyżowanie ulic M. Ossowskiego i Pratulińskiej – stacja Targówek wybudowana zostanie pod skrzyżowaniem i pobliskimi terenami zieleni.

Stacja Szwedzka zlokalizowana będzie pod ul. Strzelecką, pomiędzy Szwedzką a zajezdnią autobusową. Szwedzka pozostaje przejezdna. Jedynie przez około dwa miesiące po rozpoczęciu budowy na kilkusetmetrowym odcinku obowiązuje na niej ruch jednokierunkowy – w stronę 11 Listopada.

schemat

Trocka

Handlowa

Gorzykowska

Ossowskiego

Radzymińska/Pratulińska

Plac budowy stacji Targówek

Plac budowy stacji Trocka

W nocy z piątku na sobotę (z 16 na 17 czerwca 2017 r.) wyłączony z ruchu został jednokierunkowy odcinek ul. Targowej pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Wileńską i 11 Listopada; skrzyżowania z ul. Wileńską i 11 Listopada pozostają czynne. Jadący od strony skrzyżowania z al. „Solidarności” muszą skręcić w ul. Wileńską – dalej prosto możliwy jest tylko dojazd na plac budowy i do posesji przy numerach 78, 80, 82 i 84.

Z kolei na odcinku pomiędzy ul. Ratuszową a 11 Listopada wprowadzony został ruch dwukierunkowy z możliwością skrętu z ul. Targowej w 11 Listopada. Objechać zamknięty fragment ulicy można jadąc ulicami: Wileńska – Inżynierska; al. „Solidarności” – Jagiellońska – Ratuszowa lub al. „Solidarności” – Szwedzka.

W tym etapie prac tramwaje kursują bez zmian. Pomiędzy ul. Wileńską a 11 Listopada zamknięte zostały również droga dla rowerów po północnej stronie ul. Targowej i kontrapas rowerowy. Objazd dla rowerzystów został poprowadzony południową stroną jezdni, gdzie wytyczono ciąg pieszo-rowerowy (przy przejściu dla pieszych za ul. 11 Listopada a przed przystankiem tramwajowym został wytyczony przejazd rowerowy).

W kolejnym etapie prac, gdy plac budowy zwolni narożnik skrzyżowania z ul. 11 Listopada, droga dla rowerów zostanie otwarta. Przez cały czas przejście dla pieszych po północnej stronie ulicy będzie utrzymane. Taka organizacja ruchu będzie obowiązywała do wiosny 2019 r.

objazd_542

targowa_542

ratuszowa_542

 

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Linia grodziska, chociaż liczy sobie niespełna 30 km długości, pełni niezwykle ważne zadanie, bo jeżdżą po niej pociągi, które codziennie dowożą do pracy w stolicy tysiące ludzi. Remont to doskonała okazja, żeby przybliżyć wszystkim zainteresowanym charakterystykę tej linii. Warto również pamiętać, że ten odcinek torów jest bardzo ważny z punktu widzenia historii kolei w Polsce. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską