Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

rozbudowa II linii metra

zmiany w organizacji ruchu

Zanim podziemna kolej dojedzie na Targówek, mieszkańcy muszą się przygotować na utrudnienia w ruchu drogowym.

Zamknięte dla ruchu zostało skrzyżowanie ulic Trockiej i Pratulińskiej – stacja metra Trocka powstanie wzdłuż Pratulińskiej pod skrzyżowaniem i dzisiejszym bazarem. Przejezdna pozostanie Handlowa.

Zamknięte dla ruchu jest też skrzyżowanie ulic M. Ossowskiego i Pratulińskiej – stacja Targówek wybudowana zostanie pod skrzyżowaniem i pobliskimi terenami zieleni.

Stacja Szwedzka zlokalizowana będzie pod ul. Strzelecką, pomiędzy Szwedzką a zajezdnią autobusową. Szwedzka pozostaje przejezdna. Jedynie przez około dwa miesiące po rozpoczęciu budowy na kilkusetmetrowym odcinku obowiązuje na niej ruch jednokierunkowy – w stronę 11 Listopada.

schemat

Trocka

Handlowa

Gorzykowska

Ossowskiego

Radzymińska/Pratulińska

Plac budowy stacji Targówek

Plac budowy stacji Trocka

 

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Komunikacja pod specjalnym nadzorem

Komunikacja pod specjalnym nadzorem

Być może niektórzy z Was nie zdają sobie nawet z tego sprawy jak ważny jest sprawny nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem komunikacji miejskiej. To dzięki wiedzy i doświadczeniu Dyżurnych ZTM stołeczny transport publiczny jest w stanie poradzić sobie nawet w najtrudniejszych warunkach. W każdej nieprzewidzianej sytuacji. A dzięki nowym narzędziom, które Dyżurny ZTM ma obecnie do swojej dyspozycji, takie zadania jak kontrole temperatury w pojazdach czy uruchamianie linii zastępczych stają się znacznie łatwiejsze. To właśnie nadzór nad komunikacją miejską i wszystkie nowości z nim związane jakie udało nam się wdrożyć w Zarządzie Transportu Miejskiego są tematem aktualnego numeru naszego magazynu iZTM. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską