Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

rozbudowa II linii metra

zmiany w komunikacji

Na czas budowy stacji metra na Pradze-Północ i Targówku zostały wprowadzone
zmiany w komunikacji miejskiej.

W związku z budową stacji Targówek oraz Trocka. Na czas prac zamknięty został przejazd ulicą M. Ossowskiego w rejonie skrzyżowania z Pratulińską, Pratulińska pomiędzy Trocką a Handlową i skrzyżowanie z Trocką. Na trasy objazdowe zostały skierowane autobusy: 156, 160, 162, 199, 212, 517, N02, N12 i N62. Linia ekspresowa E-3 została przekształcona w 262, która kursuje na nowej trasie. Jej zadaniem jest połączenie osiedli położonych przy ul. Trockiej z Dworcem Wileńskim w zamian za linie wycofane.

Na ul. M. Ossowskiego, w rejonie przystanku Witebska, zostało wybudowane rondo, które umożliwia zawracanie autobusom linii 156, 160, 212, 256 i 517. Przystanek Pratulińska stał się przystankiem końcowym dla linii: 199, 212 i 262. Dodatkowy przystanek powstał na ul. Handlowej (w kierunku Gorzykowskiej) za skrzyżowaniem z Lusińską. Na ul. Handlowej i Gorzykowskiej – na odcinku od ul. Kołowej do Święciańskiej (w jednym kierunku) – został wytyczony buspas.

schemat

W nocy z piątku na sobotę (z 16 na 17 czerwca 2017 r.) wyłączony z ruchu został jednokierunkowy odcinek ul. Targowej pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Wileńską i 11 Listopada oraz na odcinku pomiędzy ul. Ratuszową a 11 Listopada wprowadzony został ruch dwukierunkowy. Ze względu na budowę szybu wydobywczego dla tarcz drążących tunel metra, wyłączony został również ruch tramwajów wzdłuż ul. Targowej, pomiędzy al. Solidarności i ul. 11 listopada.

Autobusy linii 166, 169, 170, 338, N03, N14 i N64 oraz tramwaje linii 3, 6, 20 i 28 zostały skierowane na trasy objazdowe. Czasowo zawieszone zostało kursowanie linii tramwajowych 4, 23 i 25.

Szczegóły tras oraz rozkłady jazdy pszczególnych linii znajdują się tutaj.

Nowa organizacja komunikacji miejskiej będzie funkcjonowała aż do momentu zakończenia budowy tego odcinka II linii metra.

 

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Linia grodziska, chociaż liczy sobie niespełna 30 km długości, pełni niezwykle ważne zadanie, bo jeżdżą po niej pociągi, które codziennie dowożą do pracy w stolicy tysiące ludzi. Remont to doskonała okazja, żeby przybliżyć wszystkim zainteresowanym charakterystykę tej linii. Warto również pamiętać, że ten odcinek torów jest bardzo ważny z punktu widzenia historii kolei w Polsce. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską