Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

karta miejska

warszawska karta płatnicza

org_1065_mn_pkpkartaplatnicza_542

PKO Bank Polski we współpracy z m.st. Warszawą i Zarządem Transportu Miejskiego oferuje Warszawską kartę płatniczą, czyli kartę płatniczą, na której można kodować imienne bilety długookresowe.

Kartę mogą nabyć osoby, które otworzą lub mają już konto osobiste w PKO, także młodzież powyżej 13 roku życia. Mogą ją otrzymać również dowolne osoby wskazane przez posiadacza konta. Za wydanie karty bank nie pobiera opłat. Opłaty miesięczne lub roczne oraz warunki zwolnienia z nich są  takie same, jak dla standardowych kart.

Podczas wgrywania na kartę biletu komunikacji miejskiej w biletomacie można jednocześnie za niego zapłacić. Przy użyciu jednego plastiku z wgranym biletem można podróżować komunikacją miejską w Warszawie, płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych w kraju i zagranicą, w tym również zbliżeniowo oraz w Internecie, a jeśli  poruszamy się samochodem - zapłacić za parkowanie w parkometrach z logo Visa.

Na karcie można zakodować imienne bilety długookresowe 30- i 90-dniowe, normalne i ulgowe, ważne w pierwszej, drugiej lub pierwszej i drugiej strefie biletowej. 

Wnioski o Kartę są przyjmowane w każdym oddziale banku. Na Warszawskiej karcie płatniczej, tak samo jak na warszawskiej karcie miejskiej, jest umieszczone zdjęcie właściciela. Klient składając wniosek może dostarczyć własne zdjęcie w wersji papierowej lub umówić się na przesłanie wersji elektronicznej.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

- Każdego roku przed sezonem zimowym przygotowujemy dwa zlecenia na wypadek intensywnych opadów śniegu, jedno dla komunikacji autobusowej, a drugie – tramwajowej. W przypadku autobusów cały obszar objęty komunikacją ZTM został podzielony na rejony, którymi „opiekują się” pracownicy ZTM i operatorów. Dla tramwajów – w zależności od czynników atmosferycznych – zakładamy możliwość wprowadzenia stanu zagrożenia lub krytycznego. Może to wiązać się z wyłączeniami ruchu na wybranych odcinkach – wyjaśnia szef Działu Nadzoru Przewozów ZTM Grzegorz Strzelczyk. Tematem numeru lutowego iZTM są zimy w komunikacji, zarówno te obecne – lekkie i nieuciążliwe, jak i te minione – bardzo mroźne i śnieżne.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską