Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

bilety i opłaty

bilet przez komórkę

 

 

Prosimy wybrać operatora

 

link moBILET link skycash link mPAY
link moBILET link skycash link mPAY

 

Image Map

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mobilet_542_01

Kup bilet przez moBILET

Za pośrednictwem systemu moBILET możliwy jest zakup przez telefon komórkowy biletów jednorazowych przesiadkowych (75-minutowych, 90-minutowych), czasowych (20-minutowych), krótkookresowych (dobowych, weekendowych, weekendowego grupowego).

Uwaga: bilety weekendowe przez telefon komórkowy można kupić wyłącznie od piątku od godziny 19.00 do poniedziałku do godziny 8.00.

 

Jak zostać użytkownikiem moBILET i korzystać z usługi – krok po kroku

1. Pobierz darmową aplikację moBILET:

  1. Wyślij SMS-a o treści: „MOBILET” pod numer 7055 (0,50 zł + VAT)
  2. Odbierz SMS-a z linkiem do pobrania aplikacji
  3. Przejdź do adresu podanego w SMS-ie
  4. Pobierz i zainstaluj aplikację

 

Masz smartfona?

Możesz aktywować konto z poziomu aplikacji, bez wysyłania SMS ani rejestracji przez www. Pobierz aplikację na iPhone, telefon z systemem Android lub Windows Phone i skorzystaj z modułu aktywacji.

 

Każdy nowy użytkownik otrzymuje na stracie 3 zł - pod warunkiem dokonania rejestracji przez SMS-a. Wykorzystana kwota zostanie potrącona przy pierwszym zasileniu konta moBILET.

 

2. Zasil swoje Konto moBILET

Zasilenie ekspresowe jest realizowane za pośrednictwem serwisu PayU.pl oraz Przelewy24.pl., które  jest dostępne bezpośrednio w Portalu Użytkownika, jak i na stronie głównej moBILET.pl. Korzystając z tej formy zasilenia, wpłacone środki dostępne są praktycznie natychmiast. Zasilenie standardowe, to przelew na przydzielony indywidualny rachunek rozliczeniowy. Zarówno numer rachunku, jak i dane do przelewu są widoczne w Portalu Użytkownika – zakładka „Zasilenie konta”.

moBILET nie pobiera żadnych opłat za zasilenie konta.

3. Kasowanie biletów

W czytelnym graficznym menu należy wybrać z listy żądany rodzaj biletu i potwierdzić chęć jego skasowania.

Skasowanie biletu i jego przesłanie w aplikacji moBILET odbywa się w jednej, szyfrowanej sesji.

Przykłady kasowania biletów w systemie moBILET:

plansza aplikacji

 

plansza aplikacji

 

4. Kontrola biletów

Podczas kontroli należy okazać trzy ekrany ważnego biletu. Bilet jest zapisany w pamięci telefonu więc aplikacja nie musi ponownie łączyć z siecią.

Wzory elektronicznych biletów w systemie moBILET

Bilet czasowy:

plansza aplikacji mb03a_320 plansza aplikacji

 

Bilety jednorazowe przesiadkowe

  • bilet jednorazowy przesiadkowy normalny 75 min. strefa 1

plansza aplikacji mb04a_320 plansza aplikacji

 

  • bilet jednorazowy przesiadkowy normalny 90 min. strefa 1 i 2

 

plansza aplikacji mb05b_320 plansza aplikacji

 

Bilety krótkookresowe:

  • bilet dobowy normalny strefa 1

plansza aplikacji plansza aplikacji plansza aplikacji

 

  • bilet dobowy normalny strefa 1 i 2

plansza aplikacji plansza aplikacji plansza aplikacji

 

  • bilet weekendowy normalny strefa 1 i 2

plansza aplikacji plansza aplikacji plansza aplikacji

 

  • bilet weekendowy grupowy max. do 5 osób, normalny strefa 1 i 2

plansza aplikacji plansza aplikacji plansza aplikacji

 

5. Dodatkowe informacje

www.mobilet.pl

Infolinia moBILET, porozmawiaj z konsultantem - tel: 801 805 900 lub 61 66 70 999 (pon. – pt. 8:00 -17:00) albo napisz do nas - pomoc@mobilet.pl

 

Pasażerowie korzystający z biletów kupionych za pośrednictwem telefonu komórkowego, mogą się dostać do strefy biletowej metra otwierając bramki kartonikową wejściówką wielokrotnego użytku (do pobrania bezpłatnie w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM lub w dyspenserach na stacjach) lub zjeżdżając na peron windą.

Przypominamy!

Kupując bilet dobowy, weekendowy lub weekendowy grupowy możesz podróżować pociągami Kolei Mazowieckich oraz Warszawskiej Kolei Dojazdowej, na zasadach obowiązujących w ramach oferty „Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD”.

Dodatkowo korzystając z biletów dobowych, weekendowych i biletu weekendowego grupowego obowiązujących w 1 i 2 strefie można poruszać się autobusami linii lokalnych, których numery są poprzedzone literką „L”, organizowanych przez gminy ościenne.

Bilety kupione „przez komórkę” – podobnie, jak bilety kartonikowe - nie „sumują się”, czyli nie ma możliwości przedłużenia ważności biletu poprzez zakup kolejnego. Kolejny bilet, np. 20–minutowy, należy kupić dopiero po upływie terminu ważności poprzedniego”

Uwaga!!!

Rejestracja oraz doładowanie konta powinny nastąpić przed wejściem do pojazdu lub strefy biletowej metra.

Zakupu biletu przez telefon należy dokonać w pierwszej kolejności po wejściu do pojazdu lub strefy biletowej metra.

UWAGA! W PRZYPADKU ZAKUPU BILETU W KOLEJACH MAZOWIECKICH:
Podróżny zobowiązany jest zakupić bilet ZTM przez telefon komórkowy przed wejściem do pociągu Kolei Mazowieckich. Podróżny nie posiadający ważnego biletu na przejazd lub posiadający bilet nie zalegalizowany / nie aktywowany, zobowiązany jest wejść do pociągu pierwszymi drzwiami (licząc od czoła składu) i zgłosić się do kierownika pociągu w celu nabycia, zalegalizowania lub aktywowania biletu. W przeciwnym razie podróżny będzie traktowany jako podróżny bez ważnego biletu.
W ramach "Wspólnego biletu ZTM-KM-WKD" za pośrednictwem telefonów komórkowych można korzystać wyłącznie z biletów krótkookresowych.

Ceny biletów są zgodne z taryfą przewozową ZTM.

Osoba posiadająca bilet ulgowy musi udokumentować prawo do ulgi. 

Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu Systemu moBILET.

 

 

 

 

 

logo skycash1

Za pośrednictwem systemu SkyCash możliwy jest zakup przez telefon komórkowy biletów jednorazowych przesiadkowych (75-minutowych, 90-minutowych), czasowych (20-minutowych), krótkookresowych (dobowych, weekendowych i weekendowych grupowych).

Czas zakupu biletu jest zależny od zasięgu oraz szybkości działania sieci telefonii komórkowej. Tym samym Mennica Polska oraz ZTM nie odpowiadają za wynikające z tego tytułu opóźnienia lub brak możliwości zakupu biletu.

Za bilety możesz zapłacić środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash lub za pomocą podłączonej do systemu karty płatniczej, bez konieczności pamiętania o regularnym zasilaniu konta.

SkyCash - Zakup biletu krok po kroku

Rejestracja oraz doładowanie konta powinny nastąpić przed wejściem do pojazdu lub strefy biletowej metra.

Rejestracja w systemie trwa około 4 minut, dlatego należy przeprowadzić ją odpowiednio wcześniej przed skorzystaniem z przejazdu – poza pojazdem i strefą biletową metra.

Po pobraniu aplikacji i rejestracji w systemie, użytkownik  na starcie może kupić bilet do wartości 4 zł. Promocja dotyczy nowych użytkowników SkyCash, z zerowym saldem konta, którzy nie dokonali jeszcze żadnej transakcji.

Krok 1 - Pobranie aplikacji

 Darmową aplikację SkyCash możesz pobrać na swój telefon komórkowy na cztery sposoby:

I. Sklepy z aplikacjami na smartfony

  1. Wejdź do sklepu Google Play, App Store lub Windows Phone Store i wyszukaj aplikację SkyCash.
  2. Pobierz aplikację i zarejestruj się.

II. Pusty SMS na numer

  1. Wyślij pusty SMS na numer 510 510 205. Opłata za SMS jest zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego.
  2. Odbierz SMS-a linkiem do pobrania aplikacji SkyCash.
  3. Przejdź do adresu.
  4. Pobierz i zainstaluj aplikację

III. Przeglądarka internetowa telefonu komórkowego:

  1. Wpisz adres m.skycash.com 
  2. Pobierz aplikację i zainstaluj aplikację

IV. Strona WWW

  1. Na stronie www.skycash.com kliknij ikonę „Załóż konto”.
  2. Wpisz swój numer telefonu oraz kod z obrazka.
  3. Na Twój telefon zostanie wysłany SMS z hasłem dostępu do aplikacji SkyCash.
  4. Uzupełnij dane w formularzu o hasło z SMS, imię i nazwisko, adres e-mail. Następnie ustal PIN, którym będziesz zatwierdzał transakcje w systemie SkyCash i kliknij „Dalej”.
  5. Na Twój telefon za pomocą SMS zostanie przesłany link do aplikacji SkyCash. W tym momencie możesz zmienić hasło na wybrane przez siebie.
  6. Odbierz SMS z linkiem do aplikacji SkyCash.
  7. Przejdź do adresu podanego w SMS.
  8. Pobierz aplikację.


Krok 2 - Rejestracja

  1. Uruchom aplikację SkyCash.
  2. Wpisz swój numer telefonu komórkowego.
  3. Odbierz SMS z hasłem.
  4. Wpisz otrzymane hasło w aplikacji SkyCash.
  5. Podaj swoje dane i określ swój indywidualny numer PIN, którym będziesz zatwierdzać transakcje dokonywane przez telefon.


Krok 3 - Doładowanie konta

Swoje konto SkyCash możesz zasilić na kilka sposobów:

  • Przelew bankowy na własne konto SkyCash

Pełny numer Twojego konta SkyCash, na który należy dokonywać wpłat, jest dostępny w zakładce „Doładuj konto” w systemie transakcyjnym, do którego możesz zalogować się na stronie www.skycash.com.

  • Przelew natychmiastowy
  1. Wejdź do zakładki „Doładowanie konta” na www.skycash.com.
  2. Wybierz swój bank i potwierdź transakcję.

  3. W aplikacji wybierz zakładkę "Zasilenie konta", a następnie „Karta płatnicza”.
  4. Wybierz uprzednio dodaną kartę lub zarejestruj ją w aplikacji.
  5. Wprowadź kwotę zasilenia oraz kod CVV/CVC2/CVC2/MPIN (trzy ostatnie cyfry numeru na odwrocie karty).
  6. Zatwierdź transakcję swoim kodem PIN.

  • Zasilenie z karty płatniczej Visa lub MasterCard
  1. W aplikacji wybierz zakładkę "Zasilenie konta", a następnie „Karta płatnicza”.
  2. Wybierz uprzednio dodaną kartę lub zarejestruj ją w aplikacji.
  3. Wprowadź kwotę zasilenia oraz kod CVV/CVC2/CVC2/MPIN (trzy ostatnie cyfry numeru na odwrocie karty).
  4. Zatwierdź transakcję swoim kodem PIN.
  • Przelew od innego użytkownika SkyCash

Użytkownik systemu SkyCash może przelać dowolną kwotę zgromadzoną na swoim koncie SkyCash innemu posiadaczowi telefonu komórkowego.

Jeżeli posiadacz komórki, który jest odbiorcą przelewu korzysta z systemu SkyCash, jego konto zostanie automatycznie zasilone kwotą przelewu.

Jeżeli odbiorca nie posiada konta SkyCash, zostanie poinformowany o środkach pieniężnych, które może odebrać po zarejestrowaniu się w systemie SkyCash. Jeśli nie zarejestruje się w ciągu 5 dni od otrzymania informacji, środki zostaną przelane z powrotem na konto użytkownika.

  • SMS Premium

Wyślij SMS o treści „ZTM” na numer 7355. Przy każdym kolejnym doładowaniu konto zasilane jest kwotą 1,5 zł netto (koszt SMS 3 zł  + VAT). Koszt kolejnych doładowań wynika z prowizji operatora usługi Premium SMS.

 

Krok 4 - Zakup biletu

a) Płatność środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash


W menu głównym aplikacji SkyCash wybierz zakładkę „Komunikacja miejska”.

skycash001_320

W polu „Twoja lokalizacja” wybierz „Warszawa” (Aplikacja zapamięta wybrane miasto).

skycash002_320

Określ, czy chcesz kupić bilet normalny czy ulgowy.

skycash003_320

Wybierz jeden z biletów - czasowy, jednorazowy przesiadkowy lub krótkookresowy.

skycash004_320

Określ liczbę biletów i kliknij „Dalej”. W przypadku zakupu biletu jednorazowego przesiadkowego konieczne jest także wpisanie numeru linii.

skycash005_320

Zatwierdź transakcję ustalonym przez siebie numerem PIN. Jest to równoznaczne ze skasowaniem biletu.

skycash006_320

W ostatnim etapie wyświetlana jest strona z potwierdzeniem zakupu biletu.

skycash007_320

b) Płatność za pomocą podłączonej do SkyCash karty płatniczej

Aby móc płacić za bilety kartą, należy wcześniej aktywować w aplikacji odpowiednią usługę. W tym celu wejdź do zakładki „Ustawienia konta”, a następnie „Ustawienia płatności”.

skycash008a_320 skycash008b_320

Możliwość wyboru sposobu płatności pojawia się bezpośrednio po ekranie, na którym określa się liczbę biletów. Wybierz kartę, za pomocą której chcesz dokonać płatności.

skycash009a_320 skycash009b_320

Wprowadź kod CVV/CVC2/CVC2/MPIN karty (trzy ostatnie cyfry numeru na jej odwrocie) i zatwierdź transakcję przyciskiem „Zapłać”. Jest to równoznaczne ze skasowaniem biletu.

skycash010_320

Czas zakupu biletu jest zależny od zasięgu oraz szybkości działania sieci telefonii komórkowej. Tym samym Mennica Polska oraz ZTM nie odpowiadają za wynikające z tego tytułu opóźnienia lub brak możliwości zakupu biletu.

Kontrola biletu

W menu głównym aplikacji wejdź do zakładki „Bilety do kontroli”.

skycash011_320

Z listy aktywnych biletów wybierz ten, który chcesz okazać do kontroli.

skycash012_320

Kontrola odbywa się wzrokowo poprzez ocenę charakterystycznych elementów biletu.

skycash013a_320 skycash013b_320

Okazywanie biletów do kontroli w trybie off-line

W przypadku braku połączenia internetowego w aplikacji zostanie wyświetlony stosowny komunikat. Żeby okazać aktywny bilet, kliknij w znajdujący się pod komunikatem przycisk „Kontrola”.

skycash014_320

Ulubione

Dostępna w menu głównym zakładka „Ulubione” umożliwia dodanie najczęściej kupowanych biletów. Pozwala to znacznie skrócić czas potrzebny do ich zakupu.

skycash015a_320 skycash015b_320

Dodawanie kart płatniczych

Jeżeli chcesz dodać kartę płatniczą do SkyCash, możesz to zrobić w zakładce „”Zarządzanie kartami” lub w serwisie transakcyjnym na www.skycash.com.

skycash016a_320 skycash016b_320

Pamiętaj!

Aby korzystać z ulgowych biletów, musisz mieć przy sobie  dokumenty potwierdzające możliwość korzystania z ulgi.

 

Reklamacja

Użytkownik po stwierdzeniu nieprawidłowości związanej z transakcją dotyczącą zakupu biletu telefonicznego, powinien zgłosić reklamację w Punkcie Obsługi Pasażera ZTM, bądź na adres e-mail: skycash@ztm.waw.pl.

Użytkownik powinien wypełnić druk dotyczący reklamacji biletu telefonicznego, dostępny w POP ZTM.

Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia.

W przypadku uznanych przez ZTM reklamacji dotyczących biletu telefonicznego, należna użytkownikowi kwota zostanie przekazana na jego konto SkyCash w formie przelewu.

Infolinia SkyCash - 22 403 80 20, 22 403 80 40. (PN. - PT. 8 - 18)

Szczegółowe zasady korzystania z instrumentu SkyCash określa Regulamin Użytkownika Systemu SkyCash dostępny na stronie www.skycash.com/regulamin.html.

Akceptując regulamin usługi "Bilet w komórce" pasażer akceptuje jednocześnie Regulamin Użytkownika Systemu SkyCash.

Regulamin promocyjnego biletu komunikacji miejskiej.

 
Pasażerowie korzystający z biletów kupionych za pośrednictwem telefonu komórkowego, mogą się dostać do strefy biletowej metra otwierając bramki kartonikową wejściówką wielokrotnego użytku (do pobrania z dyspenserów znajdujących się na każdej głowicy stacji metra) lub zjeżdżając na peron windą.

Przypominamy!

Bilety kupione przez komórkę – podobnie, jak bilety kartonikowe - nie sumują się w przypadku jednoczesnego zakupu wielu biletów (np. jednoczesny zakup trzech biletów 20-minutowych nie uprawnia do podróży przez 60 minut). Następny bilet można kupić podczas obowiązywania wcześniej kupionego biletu.

 

Kupując bilet dobowy, weekendowy lub weekendowy grupowy możesz podróżować pociągami Kolei Mazowieckich oraz Warszawskiej Kolei Dojazdowej, na zasadach obowiązujących w ramach oferty „Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD”.

Dodatkowo korzystając z biletów dobowych, weekendowych i biletu weekendowego grupowego obowiązujących w 1 i 2 strefie można poruszać się autobusami linii lokalnych, których numery są poprzedzone literką „L”, organizowanych przez gminy ościenne.


Uwaga!!!

Rejestracja oraz doładowanie konta powinny nastąpić przed wejściem do pojazdu lub strefy biletowej metra.

Zakupu biletu przez telefon należy dokonać w pierwszej kolejności po wejściu do pojazdu lub strefy biletowej metra.

UWAGA! W PRZYPADKU ZAKUPU BILETU W KOLEJACH MAZOWIECKICH:
Podróżny zobowiązany jest zakupić bilet ZTM przez telefon komórkowy przed wejściem do pociągu Kolei Mazowieckich. Podróżny nie posiadający ważnego biletu na przejazd lub posiadający bilet nie zalegalizowany / nie aktywowany, zobowiązany jest wejść do pociągu pierwszymi drzwiami (licząc od czoła składu) i zgłosić się do kierownika pociągu w celu nabycia, zalegalizowania lub aktywowania biletu. W przeciwnym razie podróżny będzie traktowany jako podróżny bez ważnego biletu.
W ramach "Wspólnego biletu ZTM-KM-WKD" za pośrednictwem telefonów komórkowych można korzystać wyłącznie z biletów krótkookresowych.

Ceny biletów są zgodne z taryfą przewozową ZTM.

Osoba posiadająca bilet ulgowy musi udokumentować prawo do ulgi.

 

 

 

 

 

logo mpay

Za pośrednictwem systemu mPay możliwy jest zakup przez telefon komórkowy biletów jednorazowych przesiadkowych (75-minutowych, 90-minutowych), czasowych (20-minutowych) i krótkookresowych (dobowych i weekendowych).

Uwaga: bilety weekendowe przez telefon komórkowy można kupić wyłącznie od piątku od godziny 19.00 do poniedziałku do godziny 8.00.

Bilety kupione „przez  komórkę” – podobnie, jak bilety kartonikowe - nie „sumują się”, czyli nie ma możliwości przedłużenia ważności biletu poprzez zakup kolejnego.

Płać komórką za bilet w systemie mPay

Usługa dostępna dla użytkowników posiadających polski numer telefonu (rozpoczynający się od +48). Gości z zagranicy chcących korzystać z serwisu mPay zachęcamy do zakupu telefonu na kartę polskiego operatora.

Za pośrednictwem telefonu komórkowego możliwy jest zakup biletów jednorazowych przesiadkowych, czasowych (20-minutowych) oraz krótkookresowych (dobowych, weekendowych oraz weekendowego grupowego).

Jak korzystać z usługi – krok po kroku.

1. Aktywacja i zasilenie konta

Należy zadzwonić pod bezpłatny numer *145# (dostępny dla użytkowników sieci Orange, Plus, Play i T-Mobile) lub numer 791 145 145 - kanał głosowy (połączenie płatne jak do sieci Play wg stawki operatora) i aktywować konto w systemie mPay. Następnie należy wybrać źródło pieniędzy na koncie. Można korzystać z elektronicznej portmonetki lub realizować płatności za pomocą karty płatniczej.

Informacje na temat jak zasilić portmonetkę

Informacje jak podłączyć kartę płatniczą do konta mPay

2. Wybór i zakup biletu z menu

Po zasileniu konta, aby kupić bilet, wybierz:

*145# (połączenie bezpłatne dostępne dla użytkowników sieci Orange, Plus, Play i T-Mobile) lub dla trybu głosowego 791 145 145 (połączenie płatne jak do sieci Play wg stawki operatora) i postępuj zgodnie ze wskazówkami w menu tekstowym lub poleceniami lektora.

Pamiętaj – do potwierdzania transakcji zakupu służy kod PIN, zdefiniowany podczas aktywacji usługi.

Prezentujemy przykładową transakcję zakupu biletu

 

  • Wybierz *145# a następnie naciśnij przycisk połączenia na klawiaturze telefonu

ekran aplikacji

 

  • Z menu mPay wybierz "Bilety" a następnie zatwierdź naciskając "Wyślij"

ekran aplikacji

 

  • Wybierz miasto "Warszawa" a następnie zatwierdź naciskając "Wyślij"

ekran aplikacji

 

  • Wybierz właściwy rodzaj biletu – np. 20-minutowy;  jednorazowy przesiadkowy 75 min. strefa 1;  jednorazowy przesiadkowy 90  min. strefa 1 i 2; krótkookresowy (dobowy;  weekendowy lub weekendowy grupowy do 5 osób.),

ekran aplikacji

 

  • Wybierz właściwy rodzaj transportu  jakim chcesz się poruszać:

ekran aplikacji

 

  • Wprowadź właściwy numer linii - dwu lub trzy cyfrowy

ekran aplikacji   ekran aplikacji

 

  • Zweryfikuj dane transakcji, a następnie potwierdź wpisując kod PIN 

ekran aplikacji

 

  • Potwierdzenie zakupu biletu otrzymasz SMS-em

ekran aplikacji

 

3. Wybór i zakup biletu przy użyciu krótkich kodów (Play i T-Mobile)

Możesz też dokonać zakupu za pomocą wygodnego, krótkiego kodu.

Wybierz bezpłatny numer w telefonie komórkowym: *145*Kod_biletu#

 

Poniższa tabela prezentuje jakie bilety możesz kupić w ramach systemu mPay.

Dla metra - w miejsce X wpisujemy 1

Dla linii tramwajowych - w miejsce XX wpisujemy nr linii tramwajowej np. 01 lub 13

Dla linii autobusowych - w miejsce XXX wpisujemy nr linii autobusowej np. 401

Dla linii ekspresowej - w miejsce XX wpisujemy nr linii ekspresowej np. dla E-2 02.

 

TABELA KODÓW BILETÓW
rodzaj biletu strefa kod biletu
20-minutowy 1+2 220020
dobowy 1 221101
dobowy 1+2 222101
weekendowy 1+2 222107
weekendowy grupowy 1+2 222117
jednorazowe przesiadkowe ważne przez 75 minut
autobusowej 1 223xxx
tramwajowej 1 2230xx
nocnej 1 2250xx
ekspresowej 1 22520x
SKM 1 2253xx
zastępczej 1 2254xx
metra 1 22550x
T 1 225701
jednorazowe przesiadkowe ważne przez 90 minut
autobusowej 1+2 224xxx
tramwajowej 1+2 2240xx
nocnej 1+2 2260xx
ekspresowej 1+2 22620x
SKM 1+2 2263xx
zastępczej 1+2 2264xx
metra 1+2 22650x
T 1+2 226701
UWAGA!
W miejscu x, xx lub xxx wpisz numer linii. W przypadku linii metra w miejsce x wpisz 1.
Bilety kupione "przez komórkę" (podobnie, jak bilety kartonikowe) nie "sumują się", czyli nie ma możliwości przedłuzenia ważności biletu poprzez zakup kolejnego.

 

 

  • zakup biletu jednorazowego przesiadkowego 75 min. normalnego (1 strefa) na linię tramwajową 1

ekran aplikacji   ekran aplikacji

 

  • zakup biletu jednorazowego przesiadkowego 75 min. normalnego (1 strefa) na linię autobusową 102

ekran aplikacji   ekran aplikacji

 

  • zakup biletu jednorazowego przesiadkowego 90 min. normalnego (1 i 2 strefa) na linię autobusową podmiejską 708

ekran aplikacji   ekran aplikacji

 

  • zakup biletu jednorazowego przesiadkowego 75 min. normalnego (1 strefa) na linię autobusową ekspresową E-2

ekran aplikacji   ekran aplikacji

 

  • zakup biletu jednorazowego przesiadkowego 75 min. normalnego (1 strefa) na metro

ekran aplikacji   ekran aplikacji

 

  • zakup biletu jednorazowego przesiadkowego 75 min. normalnego (1 strefa) na linię autobusową nocną N13

ekran aplikacji   ekran aplikacji

 

  • zakup biletu jednorazowego przesiadkowego 90 min. normalnego (1 i 2 strefa) na linię szybkiej kolei miejskiej S1

ekran aplikacji   ekran aplikacji

 

  • zakup biletu jednorazowego przesiadkowego 75 min. normalnego (1 strefa) na linię autobusową zastępczą Z-1

ekran aplikacji   ekran aplikacji

 

4. Wybór i zakup biletu przy użyciu krótkich kodów (tryb głosowy)

  • Wybierz numer 791 145 145 (połączenie płatne jak do sieci Play wg stawek operatora)
  • Wprowadź sześciocyfrowy Kod_biletu i potwierdź * (gwiazdką)
  • Wprowadź kod PIN, zdefiniowany przy zakładaniu konta mPay
TABELA KODÓW BILETÓW
rodzaj biletu
strefa
kod biletu
20-minutowy
1+2
220020
dobowy
1
221101
dobowy
1+2
222101
weekendowy
1+2
222107
weekendowy grupowy
1+2
222117
jednorazowe przesiadkowe ważne przez 75 minut
autobusowej
1
223xxx
tramwajowej
1
2230xx
nocnej
1
2250xx
ekspresowej
1
22520x
SKM
1
2253xx
zastępczej
1
2254xx
metra
1
22550x
T
1
225701
jednorazowe przesiadkowe ważne przez 90 minut
autobusowej 1+2 224xxx
tramwajowej
1+2 2240xx
nocnej
1+2 2260xx
ekspresowej
1+2 22620x
SKM
1+2 2263xx
zastępczej
1+2 2264xx
metra
1+2 22650x
T
1+2 226701
UWAGA!
W miejscu x, xx lub xxx wpisz numer linii. W przypadku linii metra w miejsce x wpisz 1.
Bilety kupione "przez komórkę" (podobnie, jak bilety kartonikowe) nie "sumują się", czyli nie ma możliwości przedłuzenia ważności biletu poprzez zakup kolejnego.

 

Dla ułatwienia

 Aby ułatwić zakup biletów, proponujemy zapisanie numeru w książce telefonicznej, np. pod pozycją BILET.

Format zapisywania:

krótkie kody, rozpoczynające się od *145: zapisz cały ciąg znaków np. *145*220020#

krótkie kody, rozpoczynające się od 791: zapisz cały ciąg znaków 791145145p220020*

- litera „p” oznacza znak pauzy.

 

Ustawienie ulgi

  • Wybierz w telefonie bezpłatny numer *145*0# i wciśnij klawisz dzwonienia (dostępne w sieciach Plus, Play i T-Mobile)
  • Aby wejść do ustawień osobistych, wprowadź kod PIN i wyślij
  • Jesteś w ”Menu Opcje". Wybierz "odpowiedz" lub od razu w treści odpowiedzi wpisz 2 i wyślij
  • Wybierz "1", jako "Dostępne ulgi" i wyślij
  • Znajdź interesujące Cię miasto, wpisz jego numer w treści odpowiedzi i wyślij
  • W zależności od przysługującej ulgi, ustaw ulgę odpowiednią dla siebie

Jeżeli korzystasz z usług innego operatora lub nie możesz dokonać płatności w trybie tekstowym, zadzwoń pod numer 791 145 145 (połączenie płatne jak do sieci Play wg stawki operatora), a następnie wybierz 0*, wprowadź PIN i po kolejnych komunikatach lektora wybierz opcje 1 i 2.

Pamiętaj!

Aby korzystać z ulgowych biletów, musisz mieć przy sobie  dokumenty potwierdzające możliwość korzystania z ulgi.

Raz ustawiona ulga pozostaje aktywna do czasu zmiany ustawienia.

Jeżeli wprowadzisz zniżkę na bilety w innym mieście, to aktywne wcześniej ustawienie zniżki zostanie anulowane.

 

Rada!

Możesz skrócić proces ustawienia ulgi na bilet wybierając numer *145*0*2*1#

Ulgę możesz również ustawić przez Internet - na www.mpay.pl

 

5. Wybór i zakup biletu za pomocą aplikacji mobilnej.

Mając smartfona możesz pobrać aplikację mobilną na telefony z systemem Android oraz iPhone.

Podczas pierwszego uruchomienia aplikacji należy ją spersonalizować, czyli połączyć ją ze swoim kontem w sieci mPay.

Wprowadź swój numer telefonu, przepisz przesłany w sms kod oraz wypełnij formularz zgodnie z danymi podanymi podczas rejestracji.

mpay_01a_320_01 mpay_01b_320 mpay_01c_320

Podczas pierwszego logowania podaj swój numer telefonu oraz hasło zdefiniowane w formularzu rejestracji i kliknij zaloguj. Powinien wyświetlić się ekran jak po prawej stronie.

mpay_02a_320 mpay_02b_320

 

Przykład wyboru i zakupu biletu w aplikacji mobilnej systemu mPay:

  • Naciśnij bilety.

mpay_03a_320

  • Wybierz z listy miasto – Warszawa.

mpay_04a_320

  • Wybierz rodzaj ulgi.

mpay_05a_320 mpay_05b_320 mpay_05c_320

Raz ustawiona ulga pozostaje aktywna do czasu zmiany ustawienia.

  • Wybierz jeden z biletów – czasowych, jednorazowych przesiadkowych lub krótkookresowych.

mpay_06a_320 mpay_06b_320

  • Potwierdź operację wprowadzając kod PIN.

mpay_07a_320 mpay_07b_320

 

Ulubione

W aplikacji istnieje możliwość zdefiniowania listy ulubionych rodzajów biletów, dostępnych w menu pod pozycją Ulubione.

Przykład dodania biletu do listy ulubionych:

  • W menu głównym aplikacji naciśnij bilety.

mpay_08a_320

  • Wybierz z listy miasto – Warszawa.

mpay_09a_320

  • Znajdź rodzaj biletu, który chcesz zdefiniować jako ulubiony.

mpay_10a_320

  • Naciśnij gwiazdkę znajdującą się po prawej stronie nazwy biletu.

mpay_11b_320

UWAGA! Ulga dla biletu jest pobierana zgodnie z ustawieniem w opcji Dostępne ulgi Warszawa. Jeżeli jest niezgodna z aktualnym stanem należy dokonać modyfikacji, w przeciwnym razie możemy pominąć krok.

 

Wybór biletu z listy ulubionych:

  • W menu głównym aplikacji naciśnij ulubione.

mpay_12a_320

 
  • Wybierz swój bilet

mpay_13a_320

6. Dodatkowe informacje

Infolinia mPay: +48 22 515 67 29

e-mail Biuro Obsługi Klienta: bok@mpay.pl

www.mpay.pl/pl/bilety-ztm-warszawa

Pasażerowie korzystający z biletów kupionych za pośrednictwem telefonu komórkowego, mogą się dostać do strefy biletowej metra otwierając bramki kartonikową wejściówką wielokrotnego użytku (do pobrania z dyspenserów znajdujących się na każdej głowicy stacji metra) lub zjeżdżając na peron windą.

Przypominamy!

 Bilety kupione przez komórkę – podobnie, jak bilety kartonikowe - nie sumują się w przypadku jednoczesnego zakupu wielu biletów (np. jednoczesny zakup trzech biletów 20-minutowych nie uprawnia do podróży przez 60 minut). Następny bilet można kupić podczas obowiązywania wcześniej kupionego biletu

 

Kupując bilet dobowy, weekendowy lub weekendowy grupowy możesz podróżować pociągami Kolei Mazowieckich oraz Warszawskiej Kolei Dojazdowej, na zasadach obowiązujących w ramach oferty „Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD”.

Dodatkowo korzystając z biletów dobowych, weekendowych i biletu weekendowego grupowego obowiązujących w 1 i 2 strefie można poruszać się autobusami linii lokalnych, których numery są poprzedzone literką „L”, organizowanych przez gminy ościenne.

 

Uwaga!!! Kontrola biletów

Kontrola zakupionego biletu polega na identyfikacji fizycznej za pomocą telefonu komórkowego. Celem weryfikacji Pasażer proszony jest o wykonanie połączenia z jednym z bezpłatnych numerów na identyfikatorze kontrolera (okazanie biletu). W odpowiedzi Pasażer otrzymuje na swój telefon wiadomość tekstową, której treść pokazuje kontrolerowi do weryfikacji.

Instrukcja postępowania podczas kontroli biletów zakupionych przez aplikację mobilną systemu mPay:

  • Z menu głównego aplikacji wybierz kontrola biletów.

mpay_14a_320

  • Wprowadź indywidualny numer kontrolera biletów.

mpay_15a_320

  • Okaż kontrolerowi otrzymany komunikat.

mpay_16a_320

UWAGA! Otrzymanie komunikatu „Brak biletów do okazania” oznacza,  że nie masz aktualnie ważnych biletów.

Rejestracja oraz doładowanie konta powinny nastąpić przed wejściem do pojazdu lub strefy biletowej metra.

Zakupu biletu przez telefon należy dokonać w pierwszej kolejności po wejściu do pojazdu lub strefy biletowej metra.

UWAGA! W PRZYPADKU ZAKUPU BILETU W KOLEJACH MAZOWIECKICH:
Podróżny zobowiązany jest zakupić bilet ZTM przez telefon komórkowy przed wejściem do pociągu Kolei Mazowieckich. Podróżny nie posiadający ważnego biletu na przejazd lub posiadający bilet nie zalegalizowany / nie aktywowany, zobowiązany jest wejść do pociągu pierwszymi drzwiami (licząc od czoła składu) i zgłosić się do kierownika pociągu w celu nabycia, zalegalizowania lub aktywowania biletu. W przeciwnym razie podróżny będzie traktowany jako podróżny bez ważnego biletu.
W ramach "Wspólnego biletu ZTM-KM-WKD" za pośrednictwem telefonów komórkowych można korzystać wyłącznie z biletów krótkookresowych.

Ceny biletów są zgodne z taryfą przewozową ZTM.

Osoba posiadająca bilet ulgowy musi udokumentować prawo do ulgi.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

- Każdego roku przed sezonem zimowym przygotowujemy dwa zlecenia na wypadek intensywnych opadów śniegu, jedno dla komunikacji autobusowej, a drugie – tramwajowej. W przypadku autobusów cały obszar objęty komunikacją ZTM został podzielony na rejony, którymi „opiekują się” pracownicy ZTM i operatorów. Dla tramwajów – w zależności od czynników atmosferycznych – zakładamy możliwość wprowadzenia stanu zagrożenia lub krytycznego. Może to wiązać się z wyłączeniami ruchu na wybranych odcinkach – wyjaśnia szef Działu Nadzoru Przewozów ZTM Grzegorz Strzelczyk. Tematem numeru lutowego iZTM są zimy w komunikacji, zarówno te obecne – lekkie i nieuciążliwe, jak i te minione – bardzo mroźne i śnieżne.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską