Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

przepisy i regulaminy

granice stref biletowych

Obszar obsługiwany przez komunikację organizowaną przez Zarząd Transportu Miejskiego jest podzielony na dwie strefy biletowe - 1 oraz 2. Granicę między strefami wyznaczają przystanki graniczne.

Przystanki graniczne oraz przystanki znajdujące się w strefie 2 są odpowiednio oznakowane.

zdjecie przystanku granicznego   zdjecie przystanku granicznego

Przystanki znajdujące się na terenie strefy biletowej 1 nie posiadają dodatkowych oznaczeń.

W strefie 1 można podróżować ze wszystkimi biletami ZTM. W strefie 2 należy się poruszać tylko z biletami przeznaczonymi dla strefy 2 lub 1 i 2. Najpóźniej w momencie przekraczania granicy stref, pasażer powinien posiadać ważny bilet na przejazd w określonej strefie.

Bilety czasowe, jednorazowe pzesiadkowe i krótkookresowe mają nadrukowane oznaczenia stref, w których są ważne.

 

wzór biletu 20-minutowego normalnego
wzór biletu 20-minutowego ulgowego
wzór biletu jednorazowego przesiadkowego normalnego
wzór biletu jednorazowego przesiadkowego ulgowego
wzór biletu dobowego normalnego
wzór biletu dobowego ulgowego
wzór biletu weekendowego normalnego
wzór biletu weekendowego ulgowego
wzór biletu grupowego



Przystanki graniczne stref biletowych

Podstawa prawna:
Uchwała nr XCIV/2431/2014 z 6 listopada 2014 r. Rady miasta stołecznego Warszawy (plik pdf)
Uchwała nr VI/106/2011 z 13 stycznia 2011 r. Rady miasta stołecznego Warszawy (plik pdf)
Uchwała nr XXXII/770/2012 z 23 lutego 2012 Rady miasta stołecznego Warszawy
(plik pdf)

Strefa biletowa 1 ograniczona jest następującymi przystankami:

ikona trakcji autobusowej autobusowymi

 

DZIELNICA / GMINAPRZYSTANEK GRANICZNYULICA
BEMOW / OŻARÓW MAZ. INSTYTUT ENERGETYKI Połczyńska

BEMOWO

obecnie:
STERNICZA

od chwili uruchomienia przystanku:
SZELIGOWSKA-WIADUKT

Szeligowska

BIAŁOŁĘKA BUKÓW
Modlińska
GRABINA Płochocińska
OKNICKA Lewandów
BIELANY PARK MŁOCIŃSKI Pułkowa
TRENÓW-LAS Estrady
IZABELIN SIKORSKIEGO 3 maja
JÓZEFÓW WĄSKA Piłsudskiego
KONSTANCIN-JEZIORNA KLARYSEW Warszawska
LESZNOWOLA ZGORZAŁA Karczunkowska
LESZNOWOLA / PIASECZNO MYSIADŁO Puławska
MARKI WIEJSKA Piłsudskiego
STARE BABICE EKOLOGICZNA Estrady
STARE BABICE BLIZNE JASIŃSKIEGO

Warszawska

w kierunku Starych Babic: PRUSA
w kierunku Warszawy: HUBALA-DOBRZAŃSKIEGO

Hubala-Dobrzańskiego
SULEJÓWEK HOTELOWA
Trakt Brzeski
KRASICKIEGO Paderewskiego
URSUS STARODĘBY

Al. Jerozolimskie
WŁADYSŁAWA HERMANA Warszawska
URSUS-SANKTUARIUM Orląt Lwowskich
WAWER BŁOTA Wał Miedzeszyński
WIĄZOWNA MAJDAN-STACJA PALIW Lubelska
WILANÓW ROSY Wiechy
WŁOCHY / RASZYN NA SKRAJU
al. Krakowska
OLSZOWA
(jednokierunkowo dla linii kursujących w relacji: Paluch - Janki)
Na Skraju
ZĄBKI KS. ZYCHA Ks. Zycha
ZĄBKI / ZIELONKA KOŁŁĄTAJA ks. Skorupki

 

ikona trakcji SKM ikona kolej kolejowymi
DZIELNICA / GMINAPRZYSTANEK GRANICZNYLINIA KOLEJOWA
BIAŁOŁĘKA
W-WA CHOSZCZÓWKA Warszawa-Legionowo
MICHAŁOWICE OPACZ WKD
REMBERTÓW W-WA REMBERTÓW Warszawa-Zielonka
przez Rembertów
URSUS W-WA GOŁĄBKI
W-WA URSUS NIEDŹWIADEK
Warszawa-Błonie
Warszawa-Grodzisk Maz.
URSYNÓW W-WA JEZIORKI Warszawa-Piaseczno
WAWER W-WA FALENICA Warszawa-Otwock
WESOŁA W-WA WOLA GRZYBOWSKA Warszawa-Mińsk Maz.
PRAGA PŁN. W-WA ZACISZE-WILNO Warszawa-Zielonka

W przypadku wprowadzenia czasowej organizacji ruchu powodującej konieczność:

  1. skierowania linii podmiejskiej na trasę objazdową przebiegającą z pominięciem przystanku granicznego - tymczasowym przystankiem granicznym staje się przystanek zlokalizowany w granicach m.st. Warszawy, położony najbliżej jego granicy administracyjnej,
  2. zawieszenia funkcjonowania przystanku granicznego - tymczasowym przystankiem granicznym staje się następny przystanek, licząc od strony m.st. Warszawy, zlokalizowany najbliżej przystanku którego funkcjonowanie zostało zawieszone.

 

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Właśnie uruchomiliśmy centralny odcinek II linii metra. Była to najbardziej skomplikowana inwestycja budowlana w Warszawie – tunele metra zostały poprowadzone pod Wisłą, skarpą wiślaną oraz I linią metra. Była to także największa stołeczna inwestycja. Koszt budowy wyniósł 4,117 mld złotych, z czego aż 2,7 mld zł pozyskaliśmy z funduszy unijnych. Z tej okazji zapraszamy do lektury specjalnego wydania naszego miesięcznika iZTM, poświęconego w całości uruchomionej wczoraj II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską