Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

kontakt

telefon (24h) 19115

banner infolinia 19115 - link na stronę infolinii

 

19115 to numer Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. To wspólne centrum kontaktu Urzędu m.st. Warszawy, urzędów dzielnic i miejskich jednostek, którego zadaniem jest usprawnienie i uproszczenie komunikacji między mieszkańcami i warszawskim samorządem. Pod tym numerem także można uzyskać wszelkie informacje związane z funkcjonowaniem warszawskiej komunikacji miejskiej.

Osoby korzystające z centrum mają do dyspozycji kilka kanałów kontaktu: numer telefonu 19115, samoobsługowy portal internetowy, aplikacja mobilna, poczta elektroniczna, sms, faks oraz chat.  Centrum funkcjonuje przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Więcej informacji można znaleźć na: www.warszawa19115.pl


Koszt połączenia z numerem specjalnym 19115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Kobiety w komunikacji

Kobiety w komunikacji

Marcowy numer oddajemy kobietom, a konkretnie paniom związanym z komunikacją miejską w Warszawie. I myli się ten, kto myśli, że transport to dziedzina zarezerwowana dla mężczyzn. Nasze bohaterki potwierdzają – kobiety również spełniają się zawodowo pracując w komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską