Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

kontakt

telefon (24h) 19115

banner infolinia 19115 - link na stronę infolinii

 

19115 to numer Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. To wspólne centrum kontaktu Urzędu m.st. Warszawy, urzędów dzielnic i miejskich jednostek, którego zadaniem jest usprawnienie i uproszczenie komunikacji między mieszkańcami i warszawskim samorządem. Pod tym numerem także można uzyskać wszelkie informacje związane z funkcjonowaniem warszawskiej komunikacji miejskiej.

Osoby korzystające z centrum mają do dyspozycji kilka kanałów kontaktu: numer telefonu 19115, samoobsługowy portal internetowy, aplikacja mobilna, poczta elektroniczna, sms, faks oraz chat.  Centrum funkcjonuje przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Więcej informacji można znaleźć na: www.warszawa19115.pl


Koszt połączenia z numerem specjalnym 19115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

- Każdego roku przed sezonem zimowym przygotowujemy dwa zlecenia na wypadek intensywnych opadów śniegu, jedno dla komunikacji autobusowej, a drugie – tramwajowej. W przypadku autobusów cały obszar objęty komunikacją ZTM został podzielony na rejony, którymi „opiekują się” pracownicy ZTM i operatorów. Dla tramwajów – w zależności od czynników atmosferycznych – zakładamy możliwość wprowadzenia stanu zagrożenia lub krytycznego. Może to wiązać się z wyłączeniami ruchu na wybranych odcinkach – wyjaśnia szef Działu Nadzoru Przewozów ZTM Grzegorz Strzelczyk. Tematem numeru lutowego iZTM są zimy w komunikacji, zarówno te obecne – lekkie i nieuciążliwe, jak i te minione – bardzo mroźne i śnieżne.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską